Wednesday, August 8, 2012

Min dag ungefär.


Idag tog jag på mig bästa partybyxorna, mörkrosa glitter <3

Byxorna matchar mina numera rosa/lila hårtoppar (det lila har blekts massa). Jag var glad även om jag i vanlig ordning inte lyckades ge det intrycket på bild.

 Bästa  Freja skulle spela på "Uffes källare" som är ett legendariskt tillhåll för allehanda musikintresserade i Växjö!

Innan spelningen fikade jag med Felicia!

Vi satt och spånade en stund och försökte komma på ideér. Hon ska nämligen göra en pjäs av finaste barnboken "Vem ska trösta knyttet?".

Freja och Mattias filosoferade.

Folk!

Freja roade sig med att mingla med den inströmmande publiken. Haha jag hoppas hon förlåter mig för den här bilden.

Det har allt varit en del välkända band på Uffes och spelat i sina tidiga karriärer, bland annat ovanstående band år 1991 och vad sägs som t.ex Kent? Inte helt illa med tanke på att stället rymmer typ 60 pers max.

Sen spelade Freja och såklart var det helt megafantstisktsprudlandeunderbart vackert!


Linnéa och Elin var där.

Sen for Linnéa, Freja och jag hem till Elin för chokladätande och slöande framför datorn i hennes megastora säng. Bra dag.




3 comments:

  1. så himla skoj. jag kom förbi här av en slump (du hade kommenterat någons blogg) och skulle skriva till dig att du hade helt världsfina ögon när jag scrollade nedåt och började läsa om uffes källare. så kul med bloggväxjöfolk! jag och mitt band har skrivit på den väggen dessutom! åh.

    ReplyDelete