Friday, August 10, 2012



Idag är en sådan där dag då jag inte ska göra så mycket mer än dricka té och åka till biblioteket och låna ett gäng tjocka böcker om viktiga saker. Får se om jag lyckas ta mig igenom dem, brukar alltid få lämna tillbaka böckerna innan jag börjat läsa dem, de ligger i en hög av dåligt samvete i en månad tills jag får ett par övertidsvarningar på mejlen. Vet inte varför men jag har så oerhört svårt att fastna i böcker och innan jag gjort det så går läsningen så himla trögt. Iallfall så vill jag bättra mig för det finns så många böcker man bara måste ha läst tycker jag. Bilderna är från en fotografering jag gjorde en tråkig kväll i Januari, jag har publicerat någon av dem innan men tänkte jag kunde göra det igen. Det var en lite knäpp fotografering, jag hade en blå lampa som jag riktade på ett speciellt sätt för att projicera de blå färgpartierna i ansiktet. Blev ju rätt coolt.

2 comments: