Friday, March 14, 2014

Från instagram


Karin har målat denna helt megafantastiska kopp med fat och det fick jag i 20-årspresent av henne.  Så fint.
 Ute och promenerar i första vårvädret i Januari.

 Detta är ett monument från DDR-tiden som ligger nära min bostad. Det är något som är så jävla klockrent DDR med hela grejen. De fula betonghöghusen i typisk arkitektur i bakgrunden och så sedan en stor betongplan och denna enorma staty, också den lika typisk. det skulle vara pampigt och lite skräckinjagande. Storebror ser dig. Ungefär så.

 Fick dessa fantastiska på posten av min Tuva. Har inte använt dem än men man fäster dem på skorna. Skall sporta dem när jag kommit på vilka skor de skulle passa till.

På tyska steg A2.1 satt jag jämte Fran, en supergrym illustratör och fin människa i allmänhet från Chile. Hon gav mig denna sticker som hon gjort.

En annan dag gick jag förbi denna fantastiskt sexistiska chipspåsen inne på Rewe. Suck, bara i Tyskland. Vet ej om man skall skratta ett gråta.

 Ritade den här. Tyvärr fick jag för mig att testa pro markers för första gången på just denna teckning och resultatet blev inte bra så den är numera förstörd.

 Inspirerades av Japan eller så en dag och gick all in.

 Var arg och borstade tänderna efter en sjukt dålig dag. Väldigt punk.

Kände mig såhär en annan dag. Gla.

No comments:

Post a Comment