Monday, January 6, 2014

Nyår!

Först var jag, Elin och Johanna hemma hos mig och hängde med mina päron samt åt trerätters.
Jag och Johanna körde glittertema! Speciellt jag, kom till och med på att man kan ha eyeliner på läpparna!

SåÅÅÅ SNÖÖÖGGG. Alltså okej, jag vet ju att man inte får säga så om folk osvosv. för man ska inte bara ge komplimanger för folks utseenden för det är ytligt och utsidan är inte det viktiga osv. men jag dreglar ju här. Men alla mina vänner är ju liksom de smartaste och roligaste också, det är ju givet.


Elin var lite mer sober men är så vacker och duktig och bra och smart.

Vi begav oss sedan till fröken Johanna för nyårsbaluns med ett fint litet gäng!

Familjefoto.

"Se dryga ut" sa Hanne. Hon, jag och Axel fotade inne på Johannas lyxiga toalettet vars lyxighet var ett återkommande samtalsämne under kvällen. (Vet att det egentligen är strängeligen förbjudet att låsa in sig på toaletten när man är på fest förlåtförlåt).

Den unge mannen var dekorerad med festliga klistermärken.

Fota lite till instaaagram, strike a poooose som den 90-tals generation vi är (sådana himla töntar).

Klockan slog tolv och alla begav sig ut för att titta på raketerna.

Sen blev det dans.

Efter dansen var Johanna och jag lite trötta så vi fick allt vila oss lite på golvet. Lägg märke till min fancy ögonsminkning, är det nyår så är det!

Elin var rar och matchade en väggbonad.

Runt fyra-femtiden dök ett par pojkmän i kostym upp. Det livar ju alltid upp. Adrian och jag fick nostalgifeels och kollade youtubeklipp med Mulle Meck bygger bilar tills det var dags att gå till busstationen.

Klockan halv sju på morgonen tog vi bussen hem alldeles utmattade.

Fint nyår som tusan.

No comments:

Post a Comment