Thursday, January 2, 2014

FLECKENA FRÅ SMAOLAND

Hey party people!!!
Vad har hänt kanske ni undrar? (Jag har ju inte bloggat på hur länge som helst efter två ganska emo inlägg). Allt är dock fina fisken, jag har bara haft fullt upp!

+ min andra Johanna som var på vift.

Bland annat var mina bästa flickor här på besök. Alltså verkligen så typ simmade jag i i kärlek. Dör lite inombords över att jag inte får ha dem i närheten hela tiden. Johanna, som bott i London under hösten, skrev en så himla vacker text om hur det känns när vi alla är tillsammans.

Vad gjorde vi när de var här då? Tja…de var bara här under helgen och vi valde mellan att fylla dagarna med massa aktiviteter eller helt enkelt bara myyyysa allt mys som vi inte fått mysa under hösten. Vi valde det sistnämnda. 
Elin funderade på hur hon skulle få upp vinet utan korkskruv. Efter karvande med en nyckel lyckades hon och fick vin över hela sig och hela golvet.

Vi åt romantisk och extremt billig middag på ett italienskt ställe som ligger på min gata. Se den romantiska stämningen mellan Elin och Hanne. Lägg särskilt märke till Hannes passionerade ansiktsuttryck.

 Vi satt längelänge på gamla räven Shakespeares & Sons och njöt av sällskapet och deras vegancookies.



När Elin slumra passa jag på att rita lita på na' Haha hennes reaktion när hon vakna var oslagbar.


Johanna snygg som få. (även om det dock är det minst intressanta med denna intelligenta kvinna).

Återförenad med bästis som jag känt sen jag var en liten knodd <3333

Vi fick feels och fotografera som tusan. Det blev riktigt stiliga bilder, här är ett par.






WOMENPOWER SISTERHOOD NATTFISKAR


Saknar dem så mycketmycketmycket </3


No comments:

Post a Comment