Tuesday, August 27, 2013

Let it fly in the breeze and get caught in the trees


Jag har klippt mig. Fann en svensktalande, sjukt duktig frisör på grymmaste frisörsalongen i Kreuzberg.  Älskar facebbok när sådant sker. Hatar dock facebook i övrigt. Jag cyklade dit (på egen hand genom berlins trafik märk väl) med mobilen full av bilder på bilder från 60-talet av popflickor med page. Här kommer före/efter på klassiskt säljande vis.

FÖRE
(typiskt för säljande förebilder är att man ska se deppig ut och vara osminkad samt ska fotot vara taget ur en dålig vinkel. Man ska riktigt se hur olycklig denna frisyr gjorde mig).


 EFTER
(Man blir så fruktansvärt tjusig när en frisör få lägga i alla sina produkter i ens hår. Ett instagramfilter på det gör inte saken sämre. Skulle dock sett något gladare ut för att riktigt visa hur stor skillnad detta gjort i mitt liv.)


No comments:

Post a Comment