Monday, August 27, 2012

Bevismaterial.

Bevis på att jag var bitter redan som ung. Min profiltext på lunarstorm från 2007 kopierad rakt av (jag kopierade för några år sedan när lunarstorm fortfarande fanns kvar, tyckte det var kul redan då):

Tjo!
Så du har virrat dig hit?
Skriver ingen fakt om mig själv direkt, det låter bara idiostiskt när man ska skriva en mini kopia av sitt liv (hehe) *suck*
Men detta krypin ägs av en tokig tjej på 13 år som, öh, har inte fördomar om något verken fjortis eller EMO men eh? hjälp hjärnsläpp vad ska man skrivaaa?!
Älskar musik, MyChemicalRomance
Jag antar att någon kommer ha kommit på en massa skit att skriva till mig (de är ganska många som roar sig med sånt) när de har klickat omkring lite, men var så snäll och skippa det (håll det i huvedet så får du något att tänka på de närmasta dagarna) MVH ME

No comments:

Post a Comment