Monday, July 16, 2012

Sett genom Instagram

Umgicks med fina Tuva och Linnéa lite innan skolavslutningen!

Var på Siesta! (femte festivalen avklarad, har tidigare varit på Emmabodafestivalen: 2009, 2010, 2011 och Siesta 2011)

Hittade en asfet keps i ett dike på väg till jobbet. "Snutjävel" står det på den, googlade och kom fram till att det tydligen var ett punkband. Ser man på!

Så här kan utsikten vara när jag cyklar hem från jobbet.

Ritade en stilig hipster i mitt kollegieblock.

Checkade venuspassagen live på Nasas hemsida. Hade ställt klockan på 05.00 för att jag skulle försöka gå upp och se den i verkligheten men något gick snett och alarmet ringde inte fast jag hade dubbelkollat :(

Fin fjäril i fönsterkarmen på mitt jobb. Insåg sen att den var död dock :'(

That's it for now. <3 till er.

No comments:

Post a Comment