Saturday, January 4, 2014

December var i allmänhet en fantastisk månad. Jag var full av julstämning för första gången på år så jag la massa energi på att gå på julmarknader och köpa julklappar.

En vacker tavla till Karin.

Var på en release-spelning för bandet Brabrabra, de skulle släppa sin första kassett. De var svinroliga att lyssna på.

 Karin, jag, Gabriel + Kjartan och Jon var ute och levde rövare en natt. Vi ser beskedliga ut men vänta bara.

 Min hostmom och jag tog med oss barnen och till kulturbrauerei för att titta på ett svenskt luciaframträdande, tyskarna var så fascinerade av denna märkliga tradition.


Var på glitterfest med Nilsan och Carpen.

En annan dag hängde jag återigen med de här pinglorna. Jon, Gabriel, Karin och Kjartan.


 Jon stekte isländska pannkakor till oss (!!!) och så spelade vi spel och lyssnade på powerballader. Alltså bästa dagen.

Kita (Kindergarten) hade julavslutning så det var vi på.


Sedan for jag mot Sverige för jul och nyårsfirande hemma!

No comments:

Post a Comment