Tuesday, January 1, 2013

Alltså det bästa som finns är flickor och homosexuella män. Alla andra (läs unga heteromän) leder alltid bara till dramatik fast det är klart att jag behöver ju något som kan röra till det i mitt liv. Blir så jäkla tråkigt annars.
Jag har ännu inte riktigt tagit igen mig sedan nyår. Inte pluggat, inte läst och gjort sånt jag borde (typ sova normala tider). Jag har istället hängett mig åt att försöka skapa en film men det gå åt helskotta för mina filmprogram vill inte samarbeta. Inte konstigt om jag  dör ensam och misslyckad när mina verktyg för kreativitet aldrig fungerar!
Igårkväll mejlade jag en sådan där tidning som hemlösa säljer eftersom jag undrade hur man får möjligheten att skriva för den, typ vilka utbildningar deras redaktion gått, om man var tvungen att vara utbildad journalist. Jag menar tänk att faktiskt skriva för att hjälpa människor. Drömmen. Fick svar idag att de "inte har några lediga tjänster". WHAT? FRÅGADE JAG ENS OM DET? Drygt.

No comments:

Post a Comment