Tuesday, August 14, 2012

Friends and other drugs in Karlskrona


Spenderade ett par dagar hos min kära vän Jessica i hennes stuga i Karlskrona. Johanna, Max och Tuva var också med. Varning för monokrom bildsamling då jag bara hade kameran uppe vid ett par enstaka tillfällen, Tuva fastnade ju inte ens på bild för 17!
Jag träffade även min bror i Karlskrona vilket var fantastiskt trevligt då vi inte har setts på så himla länge. Hos Jessica badade vi i havet och åt massa mat med hennes mysiga familj. Dessutom spelade vi Drakborgen (bästa spelet!) och låg på en filt och tittade på stjärnhimlen när det var extra mycket stjärnfall ute.


Max och Jessica var glada!

Min lillgris Jessica, hon är så vacker hon! <3

Johanna har numera bubbelgumsrosa hår, så himla fint!

Johannas fötter + Majas fötter = Sant!


Vi bodde så himla trevligt!


Johanna och Muxi slappade i gräset litegrann.

Jessica var lite osocial och spenderade tid med sin älskare istället! </3
(fast mest en gång)

Johanna kände peppen!

Karlskrona!


Vi tog givetvis de obligatoriska "slänga-med-håret-bilderna", vi lyckades dock inte riktigt se sådär svåra ut.

Glada (trötta/varma/hungriga/törstiga/uttråkade/stressade) vänner på väg hem på färjan!

Så vacker!

Havet i mitt <3

Mycket fina dagar!

1 comment: