Wednesday, July 11, 2012

Instagram hitills


Jag skaffade instagram för någon månad sedan, måste säga att jag verkligen fastnat för det. Det är så kul med den omedelbara responsen från främlingar, det är dessutom så fint och lätt att dela små stunder ur sitt liv. Bästa appen.

 Planterade basilika i en kopp.

Finaste paret Emil och Hanne <3

Tog massa blodprover, visade sig att jag haft körtelfeber utan att veta om det. Undra på att jag varit lite hängig hela våren.

Hittade finaste pärlkragen på H&M

Var på Valborgsfest. Fina Elin hade precis klippt kortkort och Hanne dansade tydligen lite i bakgrunden.

Fick sjukaste betyget ever på en engelskauppsats!

Ritade en vacker valross i drawsomething.

 Hänge i parken med snygga Linnéa + några till.

 Hängde i parken lite till med dessa damerna. Någon kommenterade att Johanna är hardcore på denna bild och det stämmer ju verkligen.

 Hittade minsta tomaterna någonsin på Konsum. Köpte dock inte, känns inte som att man får så mycket näring av dom minisarna, då måste man ju typ äta hela paketet. Fina var de dock.


Hoppas ni har en fin sommar med mycket pussar, kramar, dans, musik, parkhäng, tältande, hångel, upptäcksfärder, fikor osv. Här i Småland är det ju översvämning för närvarande vilket inte är så skoj :( Men den 17 ska jag åka till Bulgarien med mamma och pappa vilket kommer bli smått fantastiskt.





No comments:

Post a Comment