Saturday, December 31, 2011

2011 - a summary

Januari:
Målade jag om mitt rum

Fotade jag Thaina i skolans studio


Hade jag och mina kusiner (Tova och Rebecca) en fotodag i snön

Februari:


Umgicks jag med mina då ganska nyfunna vänner Konni och Truls

Mars:

Var jag hos finaste Freja i Stockholm och myste. Solen sken. Vi åt semlor till frukost, spionerade på gitarrspelaren i trapphuset och kollade skumma filmer. Bäst.

April:
Våren kom helt plötsligt och körsbärsträden stod i full blom.

Elin försökte sig på att spela lite gitarr i mitt vardagsrum.

Tova var på besök

Maj:
Jobbade jag med att fota olika evenemang för kommunen

Kunde jag se ut såhär

Satt Truls i min soffa och läste min favoritbok

Juni:
Var jag på Siesta med mina bästa människor. På Siesta träffades även jag och Sean, det var väldigt fint <3

Juli:
Var jag på Emmabodafestivalen och fick äntligen se “First aid kit”. Finaste flickorna.

Bodde vi i en liten stuga intill havet där det hoppade omkring småsmå kaniner.

Myste jag.
Augusti:
Var vi i Dalarna och mormor visade sina barndoms trakter och berättade minnen. Det var fint.

Var jag med Elin och Thaina på Liseberg.

Jag kunde äntligen köpa en ny kamera.

September:
Plockade vi “Trattisar” jämt och ständigt.

Oktober:



Vi hade halloweenfest. Tuva och Lucas var sötaste nördparet <3

November:

Drog till Berlin med finaste flickorna. Måste lägga upp mer bilder från det.

Visade jag upp mina nygamla ärtgröna 90-tals dojor och fikade med Truls och Konni.



Vi firade min systers födelsedag. Det är  min fina syster Sandra och mamma på bilden <3

December:
Firade lillejul med fina människor.

Firade jul med familjen. Även om alla ser lite deppiga ut så var det inte fallet.

-----
Det var mitt 2011 i mycket korta drag. Bra år.

No comments:

Post a Comment