Friday, June 17, 2011

Update







Bäst just nu:
♥  Freja♬ är hemma från Stockholm
♥ Vi har fått sommarlov
♥ En fin person kommer på besök
♥ Jag har badat tre gånger i sjön
♥ Det finns rester av en jordgubbstårta i kylen
♥ Vi tänker resa till Berlin
♥ Mina betyg blev bättre än jag trott                                                                                                                   
                                                                                                                                           
Sämst just nu:
☁ Att många av mina vänner jobbar hela första delen av lovet (jag jobbar senare)
☁ Att min cykel är trasig
☁ Att jag har lyssnat slut flera av mina favoriter på Spotify
☁ Att jag inte fotar så mycket för tillfället

No comments:

Post a Comment